onsdag, november 16, 2016

FLYKTSODA #10 - zine

FLYKTSODA #10 - zine
10:e upplagan av Flyktsoda är skriven på engelska då det gjordes lagom till att Johan skulle på europaturné med Protestera. Jag gillar engelskan, i detta fallet har jag inget emot den, men det kanske beror på att både jag och författaren inte har engelska som första språk. Intervjuer mer Contorture, Massmilicja, Mess//age, samt med Michal från polska Nikt Nic Nie Wie Records. Det senaste är det jag gillar mest i detta nummer, polens punkscen är intressant, skulle gärna förkorva mig mer i den. Eventuellt har jag ätit middag hos intervjuoffret under en turné 1999 oxå, det var hos någon med blått hår som var en del av det bolaget i alla fall. Annars är Flyktsoda som sig bör, intervjuer och kolumner med musikaliskt och politiskt intresse. Köp

https://sv-se.facebook.com/flyktsodafanzine

Inga kommentarer: