torsdag, februari 07, 2013

Rajoitus ställer in + tillägg till årsbästalistan

Rajoitus ställer in fredagens spelning på Punkterad i Göteborg på grund av att nån i bandet varit med i en bilolycka och behöver va lite på sjukan. Ny spelning senare nån gång i vår är utlovad. 

Några dagar efter att jag postat årsbästa listan kom jag på att jag helt glömt bort att inkludera plattan på bilden här uppe, nämligen Deathraid's splitt lp med Desperat på D-takt & Råpunk. Stabilt material från båda banden men jag håller som vanligt alltid mest på Deathraid. KVALLE.

Det är dags för lite recensioner snart också, har varit extra slö på den fronten på sistone , ska jobba på det i morgon tänkte jag. Just nu lyssnar jag in mig på Paranoidkassetten och Dispose splitt LP'n. Ska försöka få tummen ur...

Inga kommentarer: